Μπορείτε να δείτε τη νέα μας προσπάθεια σε ένα καινούριο blog κάνοντας κλικ εδώ

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

15 Μαϊου, Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας

Σήμερα τιμάται η διεθνής ημέρα της οικογένειας που καθιερώθηκε το 1993 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών θέλοντας να τιμήσει την συνεισφορά του πατέρα και της μητέρας στο θεσμό της οικογένειας.
Ο ετήσιος αυτός εορτασμός αντανακλά τη σπουδαιότητα που αποδίδει η διεθνής κοινότητα στην οικογένεια και αποσκοπεί στο να στρέψει την προσοχή και της προσπάθειες της πολιτείας και της κοινωνίας στην ευημερία της οικογένειας, τονίζοντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μελών της ώστε να εκπληρώνει σωστά τον θεμελιώδη ρόλο στην κοινωνία καθώς η οικογένεια είναι ένας πανάρχαιος θεσμός που αποτελεί το βασικό κύτταρο της κοινωνίας όπου αναπτύσσεται η προσωπικότητα του ατόμου.

7 σχόλια:

  1. Για μένα η οικογένεια είναι χαρά γιατί εχω τα πιο καλά αδέρφια και καλούς γονείς και δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα Όμως για άλλους όχι, γιατί οι ίσως έχουν προβλήματα υγείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eγώ και η οικογένειά μου για να είμαστε καλά προσπαθούμε να κάνουμε υποχωρήσεις ώστε να νιώθουμε όλοι καλά.Νομίζω ότι όλες οι οικογένειες πρέπει να κάνουν υποχωρήσεις σε κάποια πράγματα για να είμαστε καλά και να μην πληγωνόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η οικογένεια μας προσφέρει αγάπη, χαρά, ευτυχία. Μερικές φορές υπάρχουν τσακωμοί, αλλα αυτό δε σημαίνει ότι δεν είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Στην οικογένεια πρέπει να είμαστε με τους γονείς, τα αδέρφια μας και να περνάμε τον ελεύθερο χρόνο μας όλοι μαζί. Να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο, να μην τσακωνόμαστε. Να είμαστε πάντα μαζί ό,τι κι αν γίνει και να είμαστε ενωμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ με την οικογένειά μου είμαστε πάρα πολύ καλά. Αυτό που μου αρέσει στην οικογένειά μου είναι που δεν έχουμε φασαρίες. Είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν μια καλή οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ και η οικογενεία μου είμαστε παρά πολύ καλά μαζί!!!Θελούμε να ζησουμέ πολύ ωραία σε ένα καλό σπίτι.Είμαστε δεμένη οικογενεία.Με την οικογενεία μου περνάμε πολλυ ωραία.Πάμε βόλτες σε εξοχές, σε χωριά και σε πολλά αλλά μέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ και η οικογένειά μου είμαστε πολύ ωραία όλοι μαζί πιστεύω ότι η οικογένεια είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να έχουμε οικογένεια.Στην οικογένειά μου μου αρέσει όταν τρώμε και είμαστε όλοι μαζ.Υπάρχουν και παιδιά που δεν έχουνε τον ένα του γονίο για κάποιο λόγο.Αυτά τα παιδιά θα νιώθουν πολύ άσχημα γιατί δεν έχουν και τους δύο του γονείς αλλά αυτά τα παιδιά παραμένουν μια οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πιστεύω πως η οικογένεια είναι ένα σημαντικό πράγμα για κάθε παιδί. Και όλα τα παιδιά θέλουν να έχουν τους γονείς ενωμένους και όχι χωρισμένους γιατί πολλές φορές στεναχωριούνται επειδή θέλουν να τους βλέπουν και τους δύο όλη μέρα. Νιώθω πολύ τυχερός που είμαι σε μια οικογένεια χωρίς προβλήματα και θέλω όλα τα παιδιά μην έχουν προβλήματα στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή