Μπορείτε να δείτε τη νέα μας προσπάθεια σε ένα καινούριο blog κάνοντας κλικ εδώ

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Η παρέα μεγαλώνει

  Αθήνα- Κομοτηνή- Γιάννενα 
Τόσο μακριά, τόσο κοντά. Ίδιες ανησυχίες, ίδιες αγωνίες, ίδιες χαρές. Πόσο χαίρομαι που μπορούμε να τις μοιραζόμαστε από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη κι όλα αυτά μέσα σε λίγα λεπτά.

Η γλυκιά ανάρτηση της Άννας έφερε και νέους φίλους στη συνοικία μας.Φίλους που ήδη τους βάλαμε στα blogς που παρακολουθούμε, για να μαθαίνουμε τα νέα τους. Είναι η παρέα της Μαγικής Κιμωλίας , μια παρέα ευαισθητοποιημένη απέναντι στα ζώα, όπως φαίνεται και από σχετική ανάρτηση που έχει στο υπέροχο Blog της.
Επισκεφτείτε το σύνδεσμο που ακολουθεί και διαβάστε την σχετική ανάρτηση.    Μαγική Κιμωλία
Μην παραλείψετε να κάνετε κλικ στην εικόνα που θα βρείτε στην ανάρτησή τους  και να μεταφερθείτε στο ιστολόγιο της φιλοζωικής εταιρείας Κομοτηνής. Θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες ειδήσεις για τα ζώα.


Το ίδιο ευαισθητοποιημένοι είναι και οι παλιοί μας φίλοι από το Δήμο Αστερούπολης. Αφού σχολίασαν  την ανάρτηση της Άννας, την έβαλαν και στο blog τους .Εκεί πρόσεξα επίσης μια σχετική ανάρτηση πολύ ενδιαφέρουσα. Θα τη διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο και είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου. Περιμένω τα σχόλιά σας.
http://sxoleio2010.blogspot.com/2011/03/tsirko-xoris-zoa.html

3 σχόλια:

  1. Εχω πάει σε τσίρκο με ζώα. Δεν το είχα σκεφτεί ότι ταλαιπωρούνται τόσο πολύ τα ζωα και τα κανουν να φοβούνται. Τώρα όμως που το έμαθα δεν θα ξαναπάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο.Ούτε εγώ ήξερα ότι ταλαιπρούν τα ζώα και για αυτό ούτε κι εγώ θα ξαναπάω στο τσίτρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή