"Μαθητές του 2ου Γυµνασίου Ασπροπύργου,έγιναν µέλη µιας οµάδας φιλίας που επιλύει συγκρούσεις και προλαµβάνει τη βία µεταξύ των συµµαθητών, πριν χρειαστεί να επέµβουν οι καθηγητές. Πριν από έξι χρόνια, άρχισε να λειτουργεί η οµάδα των διαµεσολαβητών στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράµµατος Comenius, σε συνεργασία µε σχολεία του εξωτερικού όπου εφαρµοζόταν ήδη. Σήµερα, το πρόγραµµα αγωγής υγείας έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του, η ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΙΑΣ όµως συνεχίζει τη δράση της.
Η διαµεσολάβηση γίνεται στη βιβλιοθήκη του σχολείου. Σε δύο αντικρυστά θρανία κάθονται τα παιδιά που έχουν τσακωθεί και οι συµφιλιωτές τους. Στην αίθουσα δεν υπάρχει µεγάλος. Αφού κάθε πλευρά µιλήσει για το περιστατικό, αναζητούν κοινή λύση. Αποφασίζουν να δώσουν τέλος στην παρεξήγηση και υπογράφουν έπειτα µια συµφωνία που πρέπει να τηρήσουν "
«Εµείς προσεγγίζουµε αλλιώς τα παιδιά. Μαθαίνουµε να τους ακούµε. Και στο τέλος οι χειρότεροι εχθροί γίνονται φίλοι», λέει ένα μέλος της ομάδας φιλίας.
Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από άρθρο στην εφημερίδα "Τα Νέα". Μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο στη σελίδα http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4622119
Το 55% των παιδιών στο Δηµοτικό αναφέρουν ότι κάποιος συµµαθητής τους τα έχει κοροϊδέψει ή βρίσει ενώ 37% δηλώνουν ότι έχουν χτυπηθεί από άλλα παιδιά. Λέτε οι ομάδες φιλίας να είναι μια κάποια λύση; Τι λέτε παιδιά; Πώς πρέπει να λύνονται τα προβλήματα βίας στο σχολείο;
Η διαµεσολάβηση γίνεται στη βιβλιοθήκη του σχολείου. Σε δύο αντικρυστά θρανία κάθονται τα παιδιά που έχουν τσακωθεί και οι συµφιλιωτές τους. Στην αίθουσα δεν υπάρχει µεγάλος. Αφού κάθε πλευρά µιλήσει για το περιστατικό, αναζητούν κοινή λύση. Αποφασίζουν να δώσουν τέλος στην παρεξήγηση και υπογράφουν έπειτα µια συµφωνία που πρέπει να τηρήσουν "
«Εµείς προσεγγίζουµε αλλιώς τα παιδιά. Μαθαίνουµε να τους ακούµε. Και στο τέλος οι χειρότεροι εχθροί γίνονται φίλοι», λέει ένα μέλος της ομάδας φιλίας.
Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από άρθρο στην εφημερίδα "Τα Νέα". Μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο στη σελίδα http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4622119
Το 55% των παιδιών στο Δηµοτικό αναφέρουν ότι κάποιος συµµαθητής τους τα έχει κοροϊδέψει ή βρίσει ενώ 37% δηλώνουν ότι έχουν χτυπηθεί από άλλα παιδιά. Λέτε οι ομάδες φιλίας να είναι μια κάποια λύση; Τι λέτε παιδιά; Πώς πρέπει να λύνονται τα προβλήματα βίας στο σχολείο;
Θαρρώ ότι λύνονται τα προβλήματα με κοινή λύση, με ομάδες φιλίας θες, με συζήτηση θες, με το να φέρεις τα παιδιά αντιμέτωπα με τις συνέπειες των πράξεών τους θες, με ενσυναίσθηση θες, λύνονται, αρκεί να έχει κάποιος τη διάθεση να το κάνει και να έχει αποδεχτεί ότι η κοροϊδία και η βρισιά είναι το ίδιο επώδυνες με τη σωματική βία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω οτι πρέπει να συγχωρούμε εύκολα τον συμμαθητή μας και να μην τσακωνόμαστε για το παραμικρό να ζητάμε έυκολα συγνόμη απο τον άλλον.Επίσης να μάθουμε αυτά τα προβλήματα να τα λύνουμε μόνοι μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ πιστεύω πως συγωρούμε ένα μαθητή και να μη τσακωνόμαστε για το παραμικρό και να ζητάμε έυκολα συγνώμη απο τους άλλους.Επίσης θα μάθουμε αυτά τα προβλήματα να τα λύνουμε μόνοι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά πρεπεί να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα τους είτε με την παρουσία μεγάλων,ή μόνα τους και να καταλαβαίνουν ότι δεν πρέπρει να κάνουν στους συμμαθητές τους ότι δεν θα ήθελαν να συμβεί σε αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι τα παιδιά πρέπει να λύνουν τα προβλήματα τους ή με τους γονείς τους ή μόνα τους για να καταλαβαίνουν ότι δεν θα ήθελαν να κάνουν κάτι στους σημμαθητές τους και μετά να τους το κάνουν και αυτοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά πρέπει να λύνουν τα προβλήματα τους με τους γονείς τους ή μόνα τους και δεν πρέπει να λένε κακά πράγματα στους συμμαθητές του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά πρέπει να λύνουν τα προβλήματά τους με τους γονείς ή μόνα τους και πρέπει να μην λένε κακά πράγματα στους σημμαθητές τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή