Μπορείτε να δείτε τη νέα μας προσπάθεια σε ένα καινούριο blog κάνοντας κλικ εδώ

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Η Χριστουγεννιάτικη μελωδία του αγγέλου με το ένα φτερό.

Συγγραφέας:Ιωάννα Σκαρλάτου
Εικονογράφηση:Πέγκυ Φούρκα
Εκδόσεις:Ακρίτας


Ηταν ένας άγγελος που είχε το ένα φτερό του σπασμένο.Ηταν στεναχωρημένος γιατί δεν μπορούσε να προσφέρει ένα δώρο στο νεογέννητο Χριστούλη.Τελικά έφτιαξε μια φλογέρα και έπαιξε μια γλυκιά μελωδία που ακούστηκε παντού και ήταν η καλύτερη μελωδία που ακούστηκε ποτέ.



Σχόλια:Μου άρεσε πολύ που δεν το έβαλε κάτω κι έφτιαξε τη φλογέρα κι έπαιξε τη γλυκιά τη μελωδία:(Ράνια)

Μου άρεσε όταν ο βοσκός πρόσφερε την κλίτσα του και στη συνέχεια έγινε καλά(Ολγα)

Μου άρεσε η στιγμή που άγγελοι έπαιρναν άρωμα από τους πλανήτες για να κάνουν το ωραιότερο μπλέ του ουρανού(Μαριάννα)

Μου άρεσε η συννεφένια σκάλα που έφτιαξαν οι άγγελοι για να ανεβοκατεβαίνουν στη γη.(Χριστίνα)

2 σχόλια:

  1. Πόσο θάθελα κι εγώ να το άκουγα το παραμύθι και τη γλυκιά μελωδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπαρχουν λογια να περιγραψω τα συναισθηματα μου ....Ειχα αγορασει το βιβλιο αυτο που λατρευω μαζι με τον δικο μου αγγελο κι ετσι το αγαπω ακομα πιο πολυ!!! Συγχαρητηρια!!! Να ειστε παντα καλα κι ευλογημενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή