Μπορείτε να δείτε τη νέα μας προσπάθεια σε ένα καινούριο blog κάνοντας κλικ εδώ

Τρίτη, 23 Μαρτίου 2010

ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 1

Εκτελώντας ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας στο Ολοήμερο χωριστήκαμε σε ομάδες και αναζητήσαμε στο ίντερνετ πληροφορίες για τις τροφές.

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ
Η δική μου ομάδα είχε ως αποστολή την αναζήτηση πληροφοριών για τα δημητριακά. Βρήκαμε ότι τα δημητριακά αποτελούν τη βάση της διατροφικής πυραμίδας.Μάθαμε ότι περιέχουν υδατάνθρακες,βιταμίνες,ιχνοστοιχεία,μέταλλα.Μάθαμε ότι το ψωμί,σιτάρι,καλαμπόκι,ζυμαρικά είναι μερικά από τα τρόφιμα που αποτελούν τα δημητριακά.Είναι καλό να τρώμε τουλάχιστον ένα είδος δημητριακού κάθε μέρα.Επίσης τα δημητριακά ολικής άλεσης έχουν φυτικές ίνες που βοηθάνε τη καλή λειτουργία του εντέρου.
ΑΛΙΟΥ (Στ΄Τάξη), ΔΗΜΗΤΡΗΣ (Στ΄Τάξη), ΓΙΩΡΓΟΣ (Ε΄Τάξη)


ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ

Εμείς σήμερα με την ομάδα μας μπήκαμε στο ιντερνετ για να βρούμε πληροφορίες για τα γαλακτοκομικά.Τα γαλακτοκομικά μας δίνουν πρωτεινες, βιταμίνες και το κυριότερο μας παρέχουν ασβέστιο για γερά οστά και δόντια.
ΒΑΣΙΛΗΣ (Ε΄Τάξη),ΑΝΝΑ (Δ΄Τάξη ),ΙΩΑΝΝΗΣ (Δ΄Τάξη)




ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Τα μέλη της ομάδας μου κι εγώ ψάξαμε στο διαδίκτυο για τα φρούτα και τα λαχανικά για να δούμε τι περιέχουν. Τα φρούτα και τα λαχανικά παρατηρήσαμε ότι περιέχουν βιταμίνες,ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι καλό να είναι εποχής και πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον 5 φορές την ημέρα στο τραπέζι μας.
Άρης (Στ΄Τάξη)
Αντώνης (Στ΄Τάξη)
Μαίρη Πετρόβα (Ε΄Τάξη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου